Digitalisera ditt arbete
Webbi Service - hantera ärenden digitalt
Digital lösning
Spara all data digitalt på ett ställe. Hantera ärenden, beställningar, prisförslag och mycket mer - helt digitalt!
Öka försäljningen
Webbi Service är här för att underlätta för dig! Fokusera på försäljningen och låt Webbi Service hålla koll på läget.
Spara tid
Våra kunder sparar flertal timmar varje månad genom att använda Webbi Service. Smidigare, snabbare och mycket mer effektivt!
Mer pengar till dig
Time is money! Genom att spara tid med Webbi Service får du mer pengar till företaget. Webbi Service hjälper dig göra allt snabbare.
Detta kan du göra med Webbi Service
Webbi Service är webbapplikationen som kan hjälpa ditt företag att växa! Applikationen är perfekt för dig som jobbar inom servicebranschen. Ett urval av funktionerna:
Registrera och hantera dina ärenden
Håll koll på kundernas garantier och garantiärenden
Hantera kunder via inbyggt kundsystem
Hantera specialbeställningar
Se statistik över alla ärenden
Digitala prisförslag!
Skicka push-notiser till kunder
Meddela kunderna om deras ärenden via SMS
Håll koll på ekonomin och inkomsterna
Digitalisera din arbetsprocess
Digitala kvittenser via e-post
Mycket, mycket mer!
Digitaliserad arbetsprocess
Med Webbi Service kan du digitalisera ditt arbetsflöde. Allting hanteras digitalt med en dator eller surfplatta och ifall du önskar så fungerar det även på mobilen! Ta emot nya ärenden, hantera ärenden digitalt, hantera kundkontakten på nolltid och så mycket mer.
Genom att skaffa Webbi Service skapar du en mer effektiv arbetsprocess i ditt företag. Du får mer koll på läget och du får möjligheten att bygga kundnära relationer. I Webbi Service hittar du allt som du behöver för att hålla igång arbetet och fokusera på det viktiga medan Webbi Service tar hand om resten.
Skaffa Webbi ServiceMobilapp för dina kunder
Med Webbi Service Plus och Business Plan får du tillgång till Webbi Service App. Genom att erbjuda dina kunder tillgång till vår mobilapplikation kan de enkelt följa sina ärenden i appen. Där kan de se alla sina ärenden, vart i processen de befinner sig och de kan även öppna enskilda ärenden för att se över sin garanti och tiden som är kvar för garantin, butikens kontaktuppgifter och mycket mer.
Du kan även använda applikationen för att skicka ut push-notiser direkt till dina kunders mobiltelefon. Uppmärksamma om dina produkter, dina erbjudanden och pågående kampanjer eller andra viktiga nyheter.
- Kunderna kan hålla koll på sina ärenden
- Kunderna kan enkelt komma åt viktig information
- Detaljerad information om garanti och ärendet överlag
- Kontaktinformation för butiken
- Skicka push-notiser till dina kunder
Registrera kunder
Registrera och hantera ärenden
Hantera garantiärenden
Meddela kunder med SMS vid avslutat ärende*
Kund- och ärendehistorik
Enkel statistik för ärenden
149kr / månad**
per butik
* Funktionen kostar 50kr per månad för Service Plan samt 0.50kr per SMS.
** Priset beror på antal användare. I det angivna priset ingår två användare.
** Extra användare kostar 29kr/månad per användare.
Alla angivna priser är exklusive moms.
En plan per licens och en licens per butik.
Allt som ingår i Service Plan
Tillgång till mobilapp för dina kunder
Tre användare ingår per butik
Hantera din kundklubb
Skapa digitala prisförslag med automatisk utskick till kundens e-post
Köp och sälj begagnade enheter - kontrakt & inspektionsprotokoll
Hantera specialgjorda beställningar
Få tillgång till mer statistik
JUST NU! 148kr / månad** i 6 månader!
299kr / månad**
* SMS-utskick kostar 1kr per SMS.
** Priset beror på antal användare. I det angivna priset ingår tre användare.
** Extra användare kostar 29kr/månad per användare.
Alla angivna priser är exklusive moms.
En plan per licens och en licens per butik.
Allt som ingår i Service och Plus Plan
Full statistik
Fem användare ingår
Anpassat för dig med flera butiker / serviceställen
Jobba med företagskunder
Skapa och hantera fakturor
Full support
Prioriterad support
349kr / månad**
per butik
* SMS-utskick kostar 1kr per SMS.
** Priset beror på antal användare per butik.
** Extra användare kostar 29kr/månad per användare.
Alla angivna priser är exklusive moms.
En plan per licens och en licens per butik.
Se vad som ingår
Ta en titt på våra paket och vad som ingår i dessa. Du kan även skicka en förfrågan om du skulle önska ett paket med kombinerade funktioner enligt önskemål. Vi hjälper gärna till och du är välkommen att kontakta oss!
Skaffa Webbi Service idag!
Kontakta oss genom nedanstående formulär eller ring på 0522-50 68 67